رفتن به محتوای اصلی
۲۷ اردیبهشت, ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۲

لزوم واگذاری سهم شهرداری در تفکیک اراضی دولتی / پروژه شهید حججی تکمیل شود

مطلب بدون عنوان 1169
رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم گفت: سهم شهرداری از تفکیک اراضی دولتی باید پرداخت شود.
برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمومی باید سهم شهرداری از تفکیک زمین‌های دولتی پرداخت شود

به گزارش شهرنیوز، محسن محرری در هشتاد و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، به حمایت اداره کل راه و شهرسازی از پروژه‌های شهری اشاره کرد و اظهار داشت: در چند سال گذشته با حضور تیم جدید ما بیشترین پشتوانه را از این مجموعه دریافت کرده‌ایم.

وی از آمادگی مدیریت شهری در اجرایی شدن نهضت ملی مسکن خبر داد و افزود: هر لایحه‌ای که در این خصوص از شهرداری برای اعمال تخفیف به شورا داده شود شورا کمال همکاری را خواهد داشت، اما در خصوص پرداخت سهم شهرداری درخواست تسریع داریم.

رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: مدیریت شهری برای انجام طرح‌ها و پروژه‌های خود نیاز دارد 10 درصد سهم تجاری شهرداری از تفکیک زمین‌ها پرداخت شود و مشکلات پردیسان و 560 هکتاری تعیین تکلیف شود تا بتوانیم مشکلات مردم را در خصوص تجاری این منطقه رفع کنیم.

وی در پایان به لزوم تکمیل پروژه شهید حججی اشاره کرد و گفت: تکمیل این پروژه یکی از اولویت‌های مدیریت شهری بوده و باید بلوار امام صادق(ع) به جاده اراک متصل شود؛ امیدواریم تعهدات مدیریت شهری و اداره کل شهرسازی در این خصوص اجرایی شود.

انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/urN9